Ακολούθησε Χρυσές Συνταγές
Διαφήμιση

Από την Σταυρούλα Κρίκη, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, stavroulacooking.com

ΥΛΙΚΑ για 6 μίνι τηγανίτες:
· 2 πολύ ώριμες μεσαίες μπανάνες
· 1/2 φλιτζάνι αλεύρι για όλες τις χρήσεις*
· Μία πρέζα κανέλλα (προαιρετικά)
· 1 κ.σ. ελαιόλαδο (για το τηγάνι)**

Εκτέλεση:
1. Λιώστε τις μπανάνες με ένα πιρούνι, μέχρι να γίνουν πουρές.

2. Προσθέστε το αλεύρι και την κανέλλα και ανακατέψτε καλά, μέχρι να ενωθούν όλα τα υλικά σε μία ζύμη.

Δες και αυτό!
Ελαφρύ στη γεύση και νόστιμο cheesecake με μπανάκα και ρούμι χωρίς ψήσιμο (ΒΙΝΤΕΟ)

3. Ζεστάνετε ένα αντικολλητικό τηγάνι σε υψηλή φωτιά και προσθέστε το ελαιόλαδο.

4. Όταν το τηγάνι είναι καυτό, χαμηλώστε την εστία σε μεσαία φωτιά.

5. Προσθέστε μία κουταλιά της σούπας ζύμη στο τηγάνι για κάθε τηγανίτα.

6. Τηγανίστε τις τηγανίτες για περίπου 2 λεπτά (ή μέχρι να ροδίσουν) και στη συνέχεια με μία σπάτουλα γυρίστε τες και αφήστε να μαγειρευτούν για περίπου άλλα 2 λεπτά.

7. Αφαιρέστε τις τηγανίτες από το τηγάνι και αφήστε να κρυώσουν για λίγο πριν τις φάτε.

Δες και αυτό!
Σπιτικά καλιτσούνια – λυχναράκια Ηρακλειώτικα

Tips
*Η ποσότητα του αλευριού εξαρτάται από το μέγεθος της μπανάνας. Ξεκινήστε με ½ φλιτζάνι αλεύρι και εάν το μείγμα σας μοιάζει πιο πολύ με πουρέ παρά με ζύμη, προσθέστε 1 κ.σ. αλεύρι μέχρι να αποκτήσει τη σωστή υφή.

**Ανάλογα με την αντικολλητική επίστρωση του τηγανιού σας, μπορεί να χρειαστείτε περισσότερο ή λιγότερο λάδι.

Δες και αυτό!
Μπανάνα με φυστικοβούτυρο.. Ένα smoothie διαφορετικό από τα άλλα!

Θρεπτική αξία ανά μερίδα 56 γρ: 93 θερμίδες, 2,5 γραμμ. Λίπος (0,4 κορεσμένα), 17 γραμμ. Υδατάνθρακες, 2 γραμμ. Πρωτεΐνες, 1 γραμμ. φυτικές ίνες, 5 γραμμ. σάκχαρα.

Από την Σταυρούλα Κρίκη, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, stavroulacooking.com
ΠΗΓΗ

Διαφήμιση

Δες και αυτά...