Το απόλυτο απογευματινό
Connect with us

Ξεχωριστα

Το απόλυτο απογευματινό

Η πρόταση μου για το απόλυτο απογευματινό περιλαμβάνει τα παρακάτω:

Διαφήμιση
  • Γιαούρτι παραδοσιακό (κατσικίσιο η πρόβειο) (Ζωικό μέρος / 3άδας)
  • Μείγμα ενεργοποιημένων καρπών (1/2 αμυλούχας τροφής / 3άδας )
  • Αποξηραμένα φρούτα (Φρέσκο μέρος / 3άδας)
  • Μία κουταλιά της σούπας λινέλαιο
  • Μία κουταλιά της σούπας ταχίνι (1/2 αμυλούχας τροφής)

Μετά από ένα τέτοιο συνδυασμό, είναι βέβαιο ότι θα έχετε ευχαρίστηση και κορεσμό που θα βάλει τους γευστικούς κάλυκες να αδημονούν για την επόμενη φορά που θα το προσφέρετε στον οργανισμό σας.

Διατροφικά Tips 

  • Τα προβιοτικά είναι μικροοργανισμοί, οι οποίοι ότι όταν καταναλώνονται (όπως σε ένα τρόφιμο ή ένα διαιτητικό συμπλήρωμα) διατηρούν ή αποκαθιστούν τα ευεργετικά βακτήρια στην πεπτική οδό. Στην προκειμένη περίπτωση τα προβιοτικά θα τα λάβουμε μέσω της γιαούρτης.
  • Το πρεβιοτικά διαφέρουν από τα προβιοτικά συστατικά, δεδομένου ότι δεν περιέχουν κανένα ζωντανό μικρόβιο αλλά βοηθούν στην αύξησή τους. Με άλλα λόγια, τα πρεβιοτικά αποτελούν την τροφή των προβιοτικών. Στην προκειμένη περίπτωση τα πρεβιοτικά θα τα λάβουμε από το μείγμα ενεργοποιημένων καρπών.
  • Το λινέλαιο περιέχει  Ω3 λιπαρά οξέα . Ο ρόλος τους είναι ο εξής : Βελτιώνουν την όραση, ενισχύουν την ικανότητα μάθησης συγκέντρωσης, δρουν ενάντια στις φλεγμονές, στηρίζουν την ανάπτυξη και τη λειτουργία του εγκεφάλου.
  • Το ταχίνι είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, βιταμίνες (Ε, Β1, Β2, νιασίνη κ.α.), αμινοξέα και υδατάνθρακες. Περιέχει επίσης σε ποσοστό 20% φυτικές πρωτεΐνες, οι οποίες όμως είναι χαμηλής βιολογικής αξίας. Όταν όμως συνδυαστεί με τρόφιμα όπως τα όσπρια και οι ξηροί καρποί, αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να προκύπτουν πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, ισάξιες των ζωικών πρωτεϊνών!

Καλή σας απόλαυση, ελπίζω να το ευχαριστηθείτε όπως εγώ που το τιμώ σαν συνδυασμό κάθε απόγευμα.

Δείτε το βίντεο στο εδώ

Διαφήμιση

Περισσότερα ενδιαφέροντα άρθρα στο www.diatrofi.gr

Διαφήμιση

×
Πάστα Σοκολάτα, Κόλαση!