Ακολούθησε Χρυσές Συνταγές

Προσπαθείς λοιπόν να βάλεις ένα φρένο στις διατροφικές σου επιθυμίες και να τρως πιο σωστά και ολοκληρωμένα τόσο το πρωί […]

Διαφήμιση

Προσπαθείς λοιπόν να βάλεις ένα φρένο στις διατροφικές σου επιθυμίες και να τρως πιο σωστά και ολοκληρωμένα τόσο το πρωί όσο το μεσημέρι και το βράδυ και μπράβο σου για τη μάχη που δίνεις καθημερινά (ποιος είπε ότι είναι εύκολο να ετοιμάζεις κάθε μέρα συγκεκριμένα γεύματα σε συγκεκριμένες ποσότητες;). Εκτός όμως από τι τρως, βασικό ρόλο για την απώλεια κιλών παίζει και η ώρα που το τρως.

Η διατροφολόγος και δημιουργός του προγράμματος Shape Me, Susie Burrell, επιβεβαίωσε ότι η ώρα που τρως τα γεύματά σου παίζει βασικό ρόλο στην απώλεια κιλών. Όλα έχουν να κάνουν με τον κιρκαδικό ρυθμό βάση του οποίου οι ορμόνες μας δουλεύουν για να μεταβολίζουν το φαγητό κατά τη διάρκεια της ημέρας και να το αποθηκεύουν τη νύχτα.

Σύμφωνα με την Burell, αυτό σημαίνει ότι όσο περισσότερες θερμίδες καταναλώνουμε κατά τη διάρκεια του δεύτερου μισού της ημέρας, τόσο πιο πιθανό είναι να αποθηκευτούν. Αυτό μπορεί να φέρει το αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό για το οποίο εσύ παλεύεις νυχθημερόν και να βλέπεις το νούμερο στη ζυγαριά σου μια να ανεβαίνει, μια να κατεβαίνει.

Για να αποφύγεις τέτοια άστατα «πάνω-κάτω», η Burell συμβουλεύει να έχεις φάει πρωινό μέχρι τις 8 το πρωί και μέχρι τις 12 με 1 το μεσημέρι να έχεις καταναλώσει και το μεσημεριανό σου. Το βραδινό σου πρέπει να το έχεις φάει μέχρι τις 8 το βράδυ ώστε να δώσεις τον απαραίτητο χρόνο στον οργανισμό σου να χωνέψει και να ξεκουραστεί. Αυτό, όπως λέει, θα σε βοηθήσει να κοιμάσαι καλύτερα.

Τέλος, η Burell τονίζει ότι είναι κάτι παραπάνω από σημαντικό να μένεις 10 με 12 ώρες νηστική (κατά τη διάρκεια της νύχτας και των ωρών που κοιμάσαι) προκειμένου να ξεκουραστεί και να ξεκινήσει να λειτουργεί εκ νέου την επόμενη ημέρα. *νιώθει ήδη το στομάχι της να γουργουρίζει*

ΠΗΓΗ

*Το περιεχόμενο του παρόντος άρθρου, συμπεριλαμβανομένης οποιασδήποτε ιατρικής γνωμάτευσης και κάθε άλλης πληροφορίας που σχετίζεται με την υγεία, είναι μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να θεωρηθεί ως μια συγκεκριμένη διάγνωση ή θεραπευτικό πλάνο για κανένα άτομο. Η χρήση αυτής της ιστοσελίδας και των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν, δεν δημιουργεί μια σχέση γιατρού-ασθενή. Πάντα να αναζητείτε την άμεση συμβουλή του προσωπικού σας γιατρού σε σχέση με οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή προβλήματα που αντιμετωπίζετε με την υγεία σας.