Ακολούθησε Χρυσές Συνταγές

Η κερασιά καλλιεργείται για το νόστιμο καρπό της, το κεράσι, ενώ υπάρχουν και ποικιλίες που καλλιεργούνται ως καλλωπιστικά δέντρα. Χρησιμοποιείται όμως και το ξύλο της, που είναι ανθεκτικό στην υγρασία, στην κατασκευή επίπλων αλλά και μουσικών οργάνων και ηχείων, καθώς δίνει καλύτερη ακουστική. Η κερασιά ζει περίπου εξήντα χρόνια και η καρποφορία αρχίζει από τον τέταρτο χρόνο της ζωής της, ενώ μεγάλες […]

Διαφήμιση

Η κερασιά καλλιεργείται για το νόστιμο καρπό της, το κεράσι, ενώ υπάρχουν και ποικιλίες που καλλιεργούνται ως καλλωπιστικά δέντρα. Χρησιμοποιείται όμως και το ξύλο της, που είναι ανθεκτικό στην υγρασία, στην κατασκευή επίπλων αλλά και μουσικών οργάνων και ηχείων, καθώς δίνει καλύτερη ακουστική.

Η κερασιά ζει περίπου εξήντα χρόνια και η καρποφορία αρχίζει από τον τέταρτο χρόνο της ζωής της, ενώ μεγάλες αποδόσεις έχει μετά τον εικοστό χρόνο.

Αποτελεί φρούτο άκρως καλοκαιρινό και όχι τυχαία αφού είναι δροσιστικό και πολύ πολύ νόστιμο! Τα κεράσια είναι γλυκά, όξινα και στυφά και έχουν θερμαντική δράση στον οργανισμό.

Σε περίπτωση που δεν το ξέρατε η ουσία ανθοκυάνη ευθύνεται για το κόκκινο χρώμα του κερασιού. Εκτός από αυτό είναι αντιοξειδωτικό και μπορεί να προλάβει την εμφάνιση ενός πλήθους ασθενειών. Όλοι όμως γνωρίζουμε ότι περιέχει πάρα πολλές βιταμίνες, οξέα και φυτοστερόλες, τα οποία οφελούν τον οργανισμό μας στο μέγιστο. Και όλα αυτά με μόλις 5 θερμίδες ανα καρπό! Συνεχίζουμε?

Τα κεράσια και η Ιστορία τους

Όσο για τον τόπο καταγωγής του φρούτου, κανείς δεν ξέρει να πει με σιγουριά ωστόσο, οι αρχαίοι Έλληνες πίστευαν ότι προερχόταν από τη Μικρά Ασία και πιο συγκεκριμένα από την πόλη της Κερασούντας (εξ ου και το όνομα) κοντά στον Εύξεινο Πόντο. Ο Ρωμαίος στρατηγός Λούκουλος τα ανακάλυψε και τα έφερε στην Ιταλία.

Πλούσια σε Θρεπτικά Συστατικά

Τα βρίσκεις στην αγορά από τον Ιούνιο και πέρα από εξαιρετική γεύση προσφέρουν και πολλά θρεπτικά συστατικά, όπως φυτικές ίνες, βιταμίνη Α, βιταμίνη C, βιταμίνη B, κάλιο, ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο, μαγνήσιο και χαλκό, ενώ κάθε κερασάκι έχει ελάχιστες θερμίδες.

Οφέλη στον ανθρώπινο οργανισμό:

Έχουν αντιοξειδωτική δράση.
– Καταπολεμούν τις φλεγμονές και προστατεύουν τα κύτταρα του οργανισμού.
– Λειτουργούν ως καθαρτικά και ευνοούν την καλή λειτουργία του εντέρου.
– Συμβάλουν στη ρύθμιση της πίεσης.
– Ενισχύουν το ανοσοποιητικό και το καρδιαγγειακό σύστημα.
– Μειώνουν την αϋπνία.
– Προστατεύουν τους μυς από τη φθορά και συμβάλλουν στην ταχεία αποκατάσταση μετά την άσκηση.
– Λειτουργούν ως χωνευτικά και διουρητικά.
– Είναι αποτελεσματικά για την ανακούφιση των ρευματικών πόνων.
– Μειώνουν σε μεγάλο βαθμό την πνευματική κόπωση.
Κεράσια

Νοστιμιά ως το κουκούτσι

Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι από το κεράσι δεν πάει τίποτα χαμένο, μιας και μπορείς να καταναλώσεις ακόμη και τα κουκούτσια. Εντάξει, δεν τρώγονται ακριβώς αλλά με τα κουκούτσια από τα κεράσια μπορείς φτιάξεις λικέρ. Επιπλέον, αν έχεις όρεξη και χρόνο να αφαιρέσεις τον πυρήνα των κερασιών, η σάρκα τους γίνεται γλυκό του κουταλιού, μαρμελάδα, σιρόπι, χυμός και αναψυκτικό.

Με κερασάκια φτιάχνεις επίσης τάρτες και φρουτοσαλάτες, ενώ μπαίνουν με επιτυχία και σε πράσινες σαλάτες και αλμυρές συνταγές με πουλερικά και κρέας. Επίσης, διακοσμείς καλοκαιρινά γλυκά και τούρτες και μην ξεχνάς τα διάσημα κεράσια μαρασκίνο που βουτάνε σε πολλά ποτά και κοκτέιλ.

ΠΗΓΗ: www.olivemagazine.gr

*Το περιεχόμενο του παρόντος άρθρου, συμπεριλαμβανομένης οποιασδήποτε ιατρικής γνωμάτευσης και κάθε άλλης πληροφορίας που σχετίζεται με την υγεία, είναι μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να θεωρηθεί ως μια συγκεκριμένη διάγνωση ή θεραπευτικό πλάνο για κανένα άτομο. Η χρήση αυτής της ιστοσελίδας και των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν, δεν δημιουργεί μια σχέση γιατρού-ασθενή. Πάντα να αναζητείτε την άμεση συμβουλή του προσωπικού σας γιατρού σε σχέση με οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή προβλήματα που αντιμετωπίζετε με την υγεία σας.

Διαφήμιση