Ακολούθησε Χρυσές Συνταγές

Πρόκειται για δίαιτα χαμηλών θερμίδων, μειωμένη σε υδατάνθρακες, αλλά αυξημένη σε θρεπτικά συστατικά –κυρίως σε πρωτεΐνη και καλό λίπος– και […]

Διαφήμιση

Πρόκειται για δίαιτα χαμηλών θερμίδων, μειωμένη σε υδατάνθρακες, αλλά αυξημένη σε θρεπτικά συστατικά –κυρίως σε πρωτεΐνη και καλό λίπος– και μειωμένη σε κορεσμένα λίπη.

Επιπλέον, λόγω των χαμηλών θερμίδων, δημιουργεί ένα θερμιδικό έλλειμμα που οδηγεί σε μείωση του βάρους.

Συγκεκριμένα:

  • Ενεργοποιεί την καύση των υπαρχόντων στο σώμα ενεργειακών αποθεμάτων και κυρίως του λίπους, λόγω του χαμηλού ποσοστού υδατανθράκων.
  • Προλαμβάνει τη μείωση του μυϊκού ιστού που γίνεται κατά τη διαδικασία μείωσης του σωματικού βάρους, λόγω της επάρκειας σε πρωτεΐνη.

Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι είναι άμεσα συνυφασμένη με το Fit Body Workout, δημιουργεί το μέγιστο αλλά ταυτόχρονα υγιές ενεργειακό έλλειμμα. Τα κιλά που πρόκειται να χάσεις ακολουθώντας την εξαρτώνται από την ημερήσια ενεργειακή σου δαπάνη.

«Συνεπώς, εξαρτάται από το πόσες θερμίδες θα δαπανήσεις, μιας και το πόσες λαμβάνεις έχει ήδη καθοριστεί από την ίδια την δίαιτα. Ένας μέσος όρος, ωστόσο, είναι περίπου 1/2-1 κιλό την εβδομάδα» επισημαίνει ο διαιτολόγος.

Τα sos της Fit Body Diet

  • Μην υπερβάλλεις μειώνοντας περισσότερο τις ποσότητες. Η δίαιτα είναι ήδη αρκετά χαμηλή σε θερμίδες.
  • Κατανάλωνε όλα τα γεύματα που προτείνονται και μην τα παραλείπεις λόγω έλλειψης χρόνου ή υλικών.
  • Πίνε τουλάχιστον 10-12 ποτήρια νερό καθημερινά.

Eυχαριστούμε τον Ιωάννη Κωτσή, ΜSc Διατροφής Αθλουμένων, υποψήφιο διδάκτορα, τμήματος Διαιτολογίας- Διατροφής. (www.scienceplace.gr)

kostis

Δες το πρόγραμμα της fit body diet για κάθε μέρα: