Ακολούθησε Χρυσές Συνταγές

Τι είναι η Δίαιτα ORAC; Πρόκειται για μια αντιοξειωτική δίαιτα του διαιτολόγου και διατροφολόγου, Δημήτρη Γρηγοράκη. Με την συγκεκριμένη δίαιτα, αφενός τα οφέλη είναι πολλά αφετέρου όποιος την ακολουθήσει θα τον βοηθήσει να πει αντίο σε 4 κιλά από την πρώτη εβδομάδα! Η δίαιτα περιλαμβάνει Μεσογειακή διατροφή και εκτός από την απώλεια σωματικού λίπους μας, […]

Διαφήμιση

Τι είναι η Δίαιτα ORAC;

Πρόκειται για μια αντιοξειωτική δίαιτα του διαιτολόγου και διατροφολόγου, Δημήτρη Γρηγοράκη. Με την συγκεκριμένη δίαιτα, αφενός τα οφέλη είναι πολλά αφετέρου όποιος την ακολουθήσει θα τον βοηθήσει να πει αντίο σε 4 κιλά από την πρώτη εβδομάδα! Η δίαιτα περιλαμβάνει Μεσογειακή διατροφή και εκτός από την απώλεια σωματικού λίπους μας, δημιουργεί λαμπερό δέρμα και καταπολεμά την κυτταρίτιδα!

Δώστε μία ευκαιρία σε αυτό το πρόγραμμα διατροφής που περιλαμβάνει η δίαιτα ORAC και θα δείτε αποτελέσματα. Όπως είναι φυσικό όταν θέλουμε να χάσουμε κιλά, υγιεινά, απαιτείται και εκγύμναση του σώματος. Έτσι μαζί με την δίαιτα ORAC χρειάζεται και γυμναστική σε εβδομαδιαία βάση (2-3 φορές την εβδομάδα). Ας δούμε μαζί το εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής :

Πρόγραμμα Διατροφής

Δευτέρα:

Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά με δημητριακά ολικής αλέσεως, 1 φρούτο, καφές ή τσάι
Δεκατιανό: 2 μπισκότα πλούσια σε δημητριακά
Μεσημεριανό: 1 μερίδα γεμιστά με λίγες πατάτες, 1 μερίδα τυρί φέτα, 5-6 μέτριες ελιές
Σνακ: 1 γιαούρτι 2% και 2 φρυγανιές σικάλεως
Βραδινό: Σαλάτα ρόκα με σολομό και λίγο λάδι

Τρίτη

Πρωινό: 2 φέτες ψωμί με μαργαρίνη, μαρμελάδα ή μέλι, καφές ή τσάι
Δεκατιανό: 1 μπανάνα
Μεσημεριανό: 1 μερίδα μπιφτέκια ψητά, 1 μερίδα ρύζι, σαλάτα εποχής με λίγο λάδι
Σνακ: 1/2 σοκολάτα υγείας (50 γραμμάρια)
Βραδινό: 1 ντάκος (κρητικό παξιμάδι), σαλάτα εποχής, 4 ελιές, τυρί

Δίαιτα ORAC – Τετάρτη:

Πρωινό: 1 τοστ με τυρί και γαλοπούλα με ελαιόλαδο, 1 ποτήρι χυμός φρούτων, καφές ή τσάι
Δεκατιανό: 1 γιαούρτι 2% λιπαρά
Μεσημεριανό: 1 μερίδα φακές, 1 μερίδα τυρί φέτα, 5-6 μέτριες ελιές
Σνακ: 1 μπανάνα, 1 μήλο
Βραδινό: Τονοσαλάτα με λίγο λάδι

Πέμπτη

Πρωινό: 1 γιαούρτι 2% λιπαρά, 3 φρυγανιές σικάλεως, καφές ή τσάι
Δεκατιανό: 2 κράκερ σικάλεως
Μεσημεριανό: Ψάρι φούρνου με λίγες πατάτες, παντζάρια βραστά με λίγο λάδι
Σνακ: 1 ποτήρι γάλα και 2 μπισκότα πλούσια σε δημητριακά
Βραδινό: Χωριάτικη σαλάτα με λίγο λάδι, 1 φέτα μαύρο ψωμί

Παρασκευή

Πρωινό: 1 φέτα μαύρο ψωμί, 1 μερίδα τυρί φέτα, 1 ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά, καφές ή τσάι
Δεκατιανό: 1 αχλάδι
Μεσημεριανό: 1 μερίδα φασολάκια λαδερά, 1 μερίδα τυρί φέτα, 1 φέτα μαύρο ψωμί
Σνακ: 1 γιαούρτι 2% λιπαρά, 1 μήλο
Βραδινό: 1 ομελέτα (2 αβγά, λαχανικά), σαλάτα εποχής με λίγο λάδι

Σάββατο:

Πρωινό: 1 τοστ με τυρί & γαλοπούλα με ελαιόλαδο, 1 ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά, καφές ή τσάι
Δεκατιανό: 2 μπισκότα πλούσια σε δημητριακά
Μεσημεριανό: Κοτόπουλο κοκκινιστό με λίγο ρύζι, σαλάτα εποχής με λίγο λάδι
Σνακ: 1 παστέλι (80 γραμμάρια)
Βραδινό: Φρουτοσαλάτα (σ.σ. π.χ. με μήλο και μπανάνα) με καρύδια, μέλι και κανέλα

Κυριακή

Πρωινό: 1 αβγό βραστό, 1 φέτα μαύρο ψωμί, 1 ποτήρι χυμού φρούτων, καφές ή τσάι
Δεκατιανό: 2 κουταλιές της σούπας ξηρούς καρπούς
Μεσημεριανό: 1 μερίδα μπριζόλα ψητή, σαλάτα εποχής με λίγο λάδι, 1 μερίδα τυρί φέτα
Σνακ: 1 φέτα μαύρο ψωμί, 1 κουταλιά του γλυκού μέλι
Βραδινό: 1 γιαούρτι 2% λιπαρά, 1 μερίδα ρύζι βραστό

ΠΗΓΗ: enimerotiko.gr

*Το περιεχόμενο του παρόντος άρθρου, συμπεριλαμβανομένης οποιασδήποτε ιατρικής γνωμάτευσης και κάθε άλλης πληροφορίας που σχετίζεται με την υγεία, είναι μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να θεωρηθεί ως μια συγκεκριμένη διάγνωση ή θεραπευτικό πλάνο για κανένα άτομο. Η χρήση αυτής της ιστοσελίδας και των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν, δεν δημιουργεί μια σχέση γιατρού-ασθενή. Πάντα να αναζητείτε την άμεση συμβουλή του προσωπικού σας γιατρού σε σχέση με οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή προβλήματα που αντιμετωπίζετε με την υγεία σας.