Ακολούθησε Χρυσές Συνταγές
Διαφήμιση

Ωραία τα κοκτέιλς στο beach bar και τα μεζεδάκια στο παραλιακό ταβερνάκι του νησιού…αλλά η ζυγαριά έδειξε συν! Τι κάνεις; Δίαιτα αποτοξίνωσης!

Ξεκινάς τη διατροφή που σου προτείνει η διαιτολόγος Αναστασία Κόκκαλη για να χάσεις λίπος και πόντους και να επανέρθεις στις καλές διατροφικές συνήθειες!

Οδηγίες:

  • Απέφυγε αυστηρά οτιδήποτε περιέχει ζάχαρη
  • Πίνε 2,5 λίτρα νερό κάθε μέρα – πρόσθεσε φέτες λεμονιού και αγγουριού
  • 1 φλιτζάνι πράσινο τσάι (με λεμόνι) 15 λεπτά πριν από κάθε γεύμα
  • Μην προσθέτεις αλάτι στα φαγητά σου
  • Φτιάξε αφέψημα με πράσινο τσάι, λουίζα, σήμυδα και τσουκνίδα, πρόσθεσε τζίντζερ και κανέλα – 1 λίτρο / μέρα
  • 60 λεπτά γρήγορο περπάτημα κάθε μέρα
  • Από ποτά, προτίμησε κρασί ή σαμπάνια μέχρι 3 ποτήρια / εβδομάδα
Δες και αυτό!
Κοτόπουλο κοκκινιστό με πλιγούρι για δίαιτα

Πρωινό:

5. Άπαχο γιαούρτι
1. Γάλα αμυγδάλου ή φουντουκιού, με νιφάδες φαγόπυρου και κινόα, goji berries, ροδάκινο και κανέλα
2. 1 ποτ κεφίρ , Σταφύλι (120γρ) και 20 ωμά αμύγδαλα
3. Φρουτοσαλάτα με 1 κουτ σούπας ταχίνι ολικής και μέλι, κανέλα
4. Χυμός με σπανάκι, καρότο, ανανά, τζίντζερ, κανέλα και αμύγδαλα

Δεκατιανό

Πυργάκια από καρπούζι, κόκκινο κρεμμύδι & ντομάτα
1. Καρπούζι και σταφύλια

Μεσημεριανό:

H συνταγή της μέρας:ψητά λαχανικά με υπέροχη γεύση
1. Ψάρι ψητό ή βραστό ή αχνιστό με σαλάτα 5 λαχανικών – μαρούλι iceberg, καρότο, ντοματίνια, πατζάρι, ρόκα
2. Ψητά λαχανικά (μελιτζάνα, καρότο, πιπεριά, κολοκυθάκι, πατάτα και γλυκοπατάτα) με γιαούρτι 2% ή τυρί Cottage
3. Ομελέτα με 2 αυγά και ντομάτα, 1 κριθαρένιο παξιμάδι

Δες και αυτό!
Πίτσα με φύλλο κρούστας !!!

Απογευματινό:

Πεπόνι
1. 2 ροδάκινα
2. Πεπόνι
3. Καρπούζι
4. Σταφύλι

Βραδινό:

Μόνο με 140 θερμίδες!
1. Αβοκάντο με ντοματίνια και λεμόνι
2. Cottage cheese με πεπόνι
3. Κρύα ντοματόσουπα, με cottage cheese
4. Γιαούρτι 2% με λιναρόσπορο, και καρπούζι
5. Φρουτοσαλάτα με κανέλα και cocoa beans

Ευχαριστούμε την Αναστασία Δ. Κόκκαλη, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο, kokkali.blogspot.gr

Δες και αυτό!
Η Βέφα αποκαλύπτει τα 8 μυστικά για τα πιο νόστιμα μελομακάρονα

*Το περιεχόμενο του παρόντος άρθρου, συμπεριλαμβανομένης οποιασδήποτε ιατρικής
γνωμάτευσης και κάθε άλλης πληροφορίας που σχετίζεται με την υγεία, είναι μόνο για
ενημερωτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να θεωρηθεί ως μια συγκεκριμένη διάγνωση
ή θεραπευτικό πλάνο για κανένα άτομο. Η χρήση αυτής της ιστοσελίδας και των
πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν, δεν δημιουργεί μια σχέση γιατρού-ασθενή.
Πάντα να αναζητείτε την άμεση συμβουλή του προσωπικού σας γιατρού σε σχέση με οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή προβλήματα που αντιμετωπίζετε με την υγεία σας.

Διαφήμιση

Δες και αυτά...