Ακολούθησε Χρυσές Συνταγές

Το μαγνήσιο έχει σχέση με πάνω από 300 μεταβολικές διεργασίες του οργανισμού μας, μεταξύ των οποίων ο μεταβολισμός της ενέργειας, η σύνθεση των πρωτεϊνών και η αποτοξίνωση. Επειδή περιέχεται φυσικά σε πολλά τρόφιμα, οι περισσότεροι άνθρωποι θεωρούν ότι έχουν επάρκεια σε μαγνήσιο στον οργανισμό τους. Γενικά, ένας υγιής ενήλικας πρέπει να λαμβάνει κατά μέσο όρο […]

Διαφήμιση

Το μαγνήσιο έχει σχέση με πάνω από 300 μεταβολικές διεργασίες του οργανισμού μας, μεταξύ των οποίων ο μεταβολισμός της ενέργειας, η σύνθεση των πρωτεϊνών και η αποτοξίνωση. Επειδή περιέχεται φυσικά σε πολλά τρόφιμα, οι περισσότεροι άνθρωποι θεωρούν ότι έχουν επάρκεια σε μαγνήσιο στον οργανισμό τους. Γενικά, ένας υγιής ενήλικας πρέπει να λαμβάνει κατά μέσο όρο 270-400 mg μαγνησίου την ημέρα, ανάλογα με το σωματικό βάρος του.

Ποια είναι τα Συμπτώματα;

1. Δυσκοιλιότητα: Σημάδι απαίτησης αύξησης μαγνησίου.

2. Μυϊκοί πόνοι: Οι σφιχτοί και καταπονημένοι μυς, είναι αρκετά πιθανό να φανερώνουν ανεπάρκεια μαγνησίου.

3. Παραπανίσια κιλά: Τα κορεσμένα λιπαρά συμβάλουν στην αύξηση του βάρους. Καλό θα ήταν να διαχειριστείτε το βάρος σας, εντάσσοντας στη διατροφή σας, τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο.

4. Μη φυσιολογικά επίπεδα σακχάρου στο αίμα: Η ανεπάρκεια μαγνησίου συνδέεται, με τον διαβήτη. Αυτό συμβαίνει, λόγω του μη υγιεινού τρόπου ζωής.

5. Υπέρταση: Η ανεπάρκεια μαγνησίου, μπορεί να φέρει δυσάρεστα αποτελέσματα. Αν έχετε μη φυσιολογικούς παλμούς, αυτό φανερώνει ενδεχόμενη ανεπάρκεια μαγνησίου.

6. Ανεξήγητη κούραση και άγχος: Όσοι άνθρωποι αισθάνονται πως είναι κουρασμένοι μονίμως ή πως έχουν άγχος, αυτό μπορεί να έχει να κάνει με την ανεπάρκεια του μαγνησίου. Με την ένταξη του μαγνησίου στη διατροφή σας, θα σωθείτε. Αυτό, διότι το μαγνήσιο μπορεί να εξουδετερώσει το στρες και να σας προσφέρει την ηρεμία που αναζητάτε. Επίσης, η χορήγηση μαγνησίου συμβάλει στην αϋπνία, την κατάθλιψη και τη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.

25 τροφές γεμάτες μαγνήσιο

1. Σπανάκι
2. Λάχανο
3. Άγριο ρύζι
4. Φαγόπυρο
5. Βρόμη
6. Αβοκάντο
7. Μπανάνα
8. Καρπούζι
9. Σπόροι κολοκύθας
10. Βραζιλιάνικα φιστίκια
11. Χουρμάδες
12. Πεκάν
13. Καλαμπόκι
14. Σολομός
15. Στρείδια
16. Κακάο – μαύρη σοκολάτα
17. Πλήρες γάλα
18. Νερό
19. Μπάμιες
20. Αγκινάρα
21. Μπρόκολο
22. Κολοκύθα κίτρινη
23. Αμύγδαλα
24. Σουσάμι
25. Αρακάς

ΠΗΓΗ: enimerotiko.gr

*Το περιεχόμενο του παρόντος άρθρου, συμπεριλαμβανομένης οποιασδήποτε ιατρικής γνωμάτευσης και κάθε άλλης πληροφορίας που σχετίζεται με την υγεία, είναι μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να θεωρηθεί ως μια συγκεκριμένη διάγνωση ή θεραπευτικό πλάνο για κανένα άτομο. Η χρήση αυτής της ιστοσελίδας και των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν, δεν δημιουργεί μια σχέση γιατρού-ασθενή. Πάντα να αναζητείτε την άμεση συμβουλή του προσωπικού σας γιατρού σε σχέση με οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή προβλήματα που αντιμετωπίζετε με την υγεία σας.